Reklamówki, które reklamują

Prawie każdy dorosły pamięta te czasy, kiedy idąc na zakupy do sklepu można było wziąć tyle reklamówek ile było wymaganie i to w całości za darmo. Sklepy jednakże zaczęły ponosić zbyt wysokie koszty zakupu reklamówek i aktualnie dlatego w omal każdym sklepie stały się dziś płatne. Najczęściej jest to wiele groszy, ale w skali roku są to bardzo duże koszty a taka torebka jest przecież jednorazowa i bardzo trudno użyć ją wiele razy. Sklepy chcąc wynagrodzić swoim kontrahentom to, że muszą ponosić dodatkowe koszty zaczęły proponować niezwykłe rozwiązania inwestując w takie reklamówki, które są opieczętowane ich logo, nazwą sklepu lub po prostu jakąś ciekawą grafiką. Wydaje się natomiast, że klient nie zwraca uwagi na to czy torebka z nadrukiem ma dla niego którekolwiek znaczenie, ot po prostu kupuje torbę na zakupy, pakuje do niej produkty i wychodzi. Sklepy perfekcyjnie o tym wiedzą i tak na prawdę takie reklamówki w żadnym razie nie są jakimś wyrazem uznania dla klienta. Jest to po prostu element strategii reklamowej, który ma wpływać na pozytywny wizerunek marki a nadruk reklamowy na torbach w każdej sytuacji będzie klientom o sklepie, w którym robił zakupy przypominał i w znaczącej liczbie sytuacji dosłownie nie będzie sobie zdawał sprawy, że taki drobny i pozornie nieistotny detal podświadomie wzbudzi w nim pozytywne myślenie o firmie. Marketingowcy to doskonali psychologowie, którzy wiedzą jak przekonać człowieka do pewnych działań w taki sposób, aby ten nawet się nie zorientował, że sklep czy firma najzwyczajniej w świecie nim manipulują.

Warto zobaczyć: http://zapakowani.blogspot.com/2015/12/reklama-reklamie-nie-rowna.html

Comments are closed.